Sypiając w różnorodnych miejscach noclegowych, wyrabiamy sobie na ich temat opinie. Hotele mocno starają się dogodzić swoim gościom wieloma atrakcjami i ułatwieniami. Które z nich najbardziej działają na odwiedzających?
Chyba każdy z nas, wybierając się czy to na urlop, czy na wyjazd służbowy, poszukiwał w Internecie odpowiedniego dla siebie hotelu. Braliśmy wtedy pod uwagę nie tylko ceny czy lokalizację, ale również opinie byłych gości, którzy zwracali uwagę na poszczególne elementy hotelowe i wystawiali im odpowiednie oceny różnej skali. Czas zastanowić się, co wpływa na pozytywną opinię gości hotelowych.
Oto 3 elementy, które świadczą o dobrej opinii hotelu wśród gości:
1. Sympatyczni i pomocni recepcjoniści
Nie da się zaprzeczyć, że pierwszą rzeczą, z jaką styka się nowy gość hotelu, jest recepcja. To ona stanowi niejako wizytówkę całego miejsca i powinna robić jak najlepsze wrażenie. Opinię bardzo łatwo bowiem można sobie zniszczyć już na samym początku pobytu gości.
Okazuje się, że w najwyżej ocenianych hotelach, takich jak Hotel Hanza recepcjoniści są uśmiechnięci i otwarci. Ich wysokie kwalifikacje pozwalają rozwiązywać wszelkie problemy, z jakimi mogą zmagać się przybyli. Osoby pracujące w recepcji powinny cechować się szczerością i serdecznością. Rola, jaką się im przypisuje, wymaga ponadto obeznania w świecie lokalnej turystyki i rozrywki. Odpowiedni recepcjoniści mogą zapewnić hotelowi bardzo dobre pierwsze wrażenie wśród gości. Warto więc wybierać ich z dużym zaangażowaniem i rozsądkiem.
2. Czyste i jasne pokoje, które są bogato wyposażone
W pokoju hotelowym spędzimy niemało czasu – czy to wypoczywając po długim zwiedzaniu, czy przeczekując niespodziewaną ulewę, czy po prostu – śpiąc. Ważne jest, aby pokój ten był nam jak najbardziej przyjazny.
Goście zwracają szczególną uwagę na czystość. Nie do przyjęcia jest kurz pod szafką, smugi na lustrze czy plamy na dywanie. Kategorycznie też wymaga się, aby przestrzeń była jasna dzięki światłu naturalnemu, jakie zapewnić może wyłącznie duże okno. Nie można zapominać również o różnorakich udogodnieniach dla gości. Telewizor, lodówka czy sejf to już podstawa, którą zaobserwować można w najlepszych hotelach.
3. Dodatkowe atrakcje: sauna, restauracja, SPA
Najwyżej oceniane hotele w Internecie nie ograniczają swojej działalności wyłącznie do usług noclegowych. Miejsca, które mają duży potencjał, stawiają na kompleksową opiekę nad gośćmi. Oferuje się im bogate pakiety zabiegów regeneracyjnych i relaksacyjnych, korzystanie z sauny, SPA, a nawet basenu!
Dodatkowo goście wysoko cenią sobie obecność hotelowej restauracji, która proponuje smaczne śniadania, obiady oraz kolacje. Prowadząc hotel, warto przemyśleć również tę kwestię.
Artykuł powstał przy współpracy z https://hotelhanza.pl/.