Porady - Warto wiedzieć

To, w jakim mieście zorganizujesz konferencję, zależy oczywiście od wielu czynników. Przede wszystkim zastanów się, czy uczestnikami wydarzenia będą osoby z jednego miasta, z obrębu województwa, czy może z całej Polski? A może przywitasz gości z innych krajów? Wtedy dopiero zacznij zastanawiać się, gdzie wybrać odpowiedni hotel: Katowice, czy może Gdańsk?

 

1. Gdzie wybrać hotel? Katowice zawsze praktyczne

Katowice zmieniły się na przestrzeni lat. Z miasta kojarzonego głównie ze smogiem i surową, betonową architekturą,stały się miastem autentycznie ładnym, ciekawym i dobrze zorganizowanym. Nie to jednak jest najważniejsze, jeżeli interesuje Cię odpowiedni, konferencyjny hotel. Katowice są przede wszystkim miastem, do którego każdy gość może bardzo łatwo dojechać.

Hotele w Katowicach znajdziesz na stronie All.accor.com .

Przez „stolicę Śląska” przebiegają dwie autostrady (A1 i A4), zatem goście z całej Polski będą mogli tu relatywnie szybko dotrzeć przy wykorzystaniu transportu samochodowego. Ponadto, Katowice są ważnym węzłem w komunikacji kolejowej i autobusowej, funkcjonuje tu także dobrze prosperujące lotnisko dla gości zagranicznych. Z całą pewnością wybór Katowic okaże się trafny.

2. Gdańsk – idealne miasto dla zagranicznych gości

Jeżeli chcesz, by Twoi zagraniczni goście – oprócz samego pobytu na konferencji – mieli też okazję do zapoznania się z polskim dorobkiem kulturowym, bez chwili zastanowienia polecamy Ci Gdańsk. Jest to miasto z jednej strony niezwykle prężne i posiadające ogromną bazę hoteli, a z drugiej – niesamowicie atrakcyjne turystycznie, co bez wątpienia podwoi zachwyt uczestników eventu.

W końcu Gdańsk to przepiękna starówka, bogata w cudne restauracje i zabytki . Gdańsk to również piękny Park Oliwski oraz ważne dla historii Europy Westerplatte. A przecież nie zapominajmy, że jest to miasto leżące nad naszym pięknym morzem, w którym zagraniczni goście zakochają się od pierwszego kontaktu. Jeśli zapraszasz gości z innych krajów, pomyśl właśnie o Gdańsku.

3. A może… piękny wschód Polski?

Miasta takie jak Kazimierz Dolny, Sandomierz czy Zamość uchodzą za jedne z najpiękniejszych w Polsce. I nic dziwnego: ich niesamowita, kameralna atmosfera, piękna architektura i otaczający je urokliwy krajobraz działają wprost magnetycznie . A, co najważniejsze, miasta te doskonale zdają sobie z tego sprawę i oferują naprawdę rozwiniętą bazę hotelową.

Tego typu wybór sprawdzi się jednak przede wszystkim w sytuacji, w której uczestnicy Twojej konferencji będą pochodzili z tutejszych okolic, bowiem dojazd do Zamościa czy Sandomierza może być nieco utrudniony (czy to samochodowy, czy kolejowy). Alternatywą jest np. zorganizowanie autokaru, który dowiózłby uczestników na miejsce. Niemniej gra jest warta świeczki!

4. Słynny Kraków – nie może go zabraknąć

Kraków to jedno z najsłynniejszych polskich miast za granicą. Europejczycy uwielbiają Miasto Królów i przyjazd tutaj będzie wielką atrakcją nie tylko dla rodaków, ale też dla gości z zagranicy. Oczywiście Kraków dysponuje ogromną bazą noclegową, jest przy tym świetnie skomunikowany i bardzo praktyczny w wyborze.

Co jeszcze przemawia za tym, by wybrać tu hotel? Katowice bowiem mają np. tę wadę, że ich lotnisko nie obsługuje wielu lotów zagranicznych, które z kolei docierają do Krakowa. Poza tym jednak, jest to po prostu niezwykle klimatyczne, piękne miejsce, oferujące Twoim gościom niezliczoną ilość atrakcji.

5. Skoro morze, to i… góry!

Nie, zaskoczymy Was i nie powiemy, że świetnym pomysłem na wyjazd konferencyjny jest Zakopane (to zbyt oczywiste!). Pomyśl natomiast o pewnej alternatywie i o miejscu, w którym być może uczestnicy eventu jeszcze nie byli. Naszym zdaniem warto postawić na wspaniałe, mniej zaludnione miejscowości w Karkonoszach , takie jak Karpacz, Szklarska Poręba, czy Jelenia Góra.

Przede wszystkim będzie tu nieco mniej tłoczno, a baza noclegowa pozytywnie Cię zaskoczy. Odwiedzicie tu przepiękne okolice, a Ty organizując tu imprezę bez wątpienia zyskasz w oczach gości. Do Szklarskiej Poręby dojeżdża też pociąg (z Wrocławia), nie będzie więc wielkim kłopotem transport – jeśli nie planujesz wynajęcia np. autobusu. Szczerze polecamy te przepiękne strony!

To ledwie garść przykładów!

Oczywiście niniejsze okolice to tylko przykłady miejsc, w których warto wynająć konferencyjny hotel. Katowice i Kraków to miasta świetnie skomunikowane, natomiast Gdańsk to gwarancja absolutnie wspaniałych wrażeń dla zagranicznych gości. Wschód Polski to idealne miejsce na bardziej kameralną konferencję, a Karkonosze pozytywnie zaskoczą tych gości, którzy góry kojarzą tylko z Zakopanem.